Sagopa Kajmer KITS'den İnciler

1 - Akar sular dönmez geri tıpkı gençliğim gibi(Gölge Haramileri)
2 - Sakal-bıyıkla geride kaldı Yunus'un hamlık evresi(Gölge Haramileri)
3 - Dualar olmasaydı kim kovardı kalleş iblisi?(Gölge Haramileri)
4 - Terim işimin kanıtıdır.(Beyaban)
5 - Günahlarımı taşıyanın adı hamal değil, melekti.(Beyaban)
6 - Bazen bıktım ,aslen yıkıldım ve daldım derinlere sığdan yıldım,be toplasan 30 şirin yıldım (Ben Hüsrana Komşuyum)
7 - Içine sinmiş korkak çocuk ileri doğru itekle (Ben Hüsrana Komşuyum)
8 - Denedim olmadı,çabalarımın sonu nihayete varamadı ben hüsrana komşuyum(Ben Hüsrana Komşuyum)
9 - Sana dostum diyenler var ya alayı hava en sert tekerlekler bile bir gün mutlak kaçırır hava (Ben Hüsrana Komşuyum)
10 - Çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaparsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın (Ben Hüsrana Komşuyum)
11 - Ömrü aLtın sepeti sanma Sepete konulan En sonunda ruhsuz bir cesed olur.(Yakın ve Uzak)
12 - Burası misal ülkesi masal misali bizler hayal kafilesi...(Yakın ve Uzak) 13 - Ver bana beni geri kendimden kaldım beri(Yakın ve Uzak)
14 - İblis kanıma girmeni üstelerse bilki hile vardır.(Tek Başınalığın Yolcusu)
15 - Hakkım üçtür kulağıma söyle, insan kaç tür?(Tek Başınalığın Yolcusu)
16 - Bana yalan söyleceksen önce gözlerimle anlaş!(Tek Başınalığın Yolcusu)
17 - Tek başınalığın yolcusu tek Olur.(Tek Başınalığın Yolcusu)
18 - Çeşmi Siyahım nedir bu derdin kirpiklerine saklanırsın görünmek istedikçe saklanırsın yaklaştıkça harlanırsın harlandıkça sızlanırsın yıkılmadan sallanırsın (Sonumuz Yakın Mesafe)
19 - Yalvarışım bahtıma güvenimden herşey kendiliğinden içimdeki minik çocuk titrerken belki gün gelir aldanırım(Sonumuz Yakın Mesafe)
 20 - ugünden mi yarınını satın aldın korkarım sonumuz yakın mesafe(Sonumuz Yakın Mesafe)
21 - Elbet bir gün başı dönecek dünyanın dönmekten (Sahibinin Sesi)
22 - Ruhum vücud karavanında,ölüm düz gidince ileride,Yaptıklarım peşimde gerilerimde.(Sahibinin Sesi)

23 - Ben senin varmak istediğim o yolun sonuyum!(Sahibinin Sesi)
24 - Beden saksınızda edep çiçekleriniz sararmış.(Sahibinin Sesi)
25 - Tavsiyeye uyanlar tavsiyeyle yaşarlar.(Sahibinin Sesi)
26 - Sıkıntı sıktığın zaman patlayan sivilce.(Sahibinin Sesi)
27 - Hoş sesinle bana bağır,hafiflesin yüküm ağır (Kötü İnsanları Tanıma Senesi)
28 - Kendimi kendime hediye ederek kutladım son doğum günümü (Kötü İnsanları Tanıma Senesi) 29 - Yalnızlığım kalbime zulüm,korkutmakta heran ölüm(Kötü İnsanları Tanıma Senesi)
30 - Sago gidenlerin gölgelerini koleksiyonuna katmakta(İki Tanık)
31 - Söz ehlime itaat et benim sözüm cevher(İki Tanık)
32 - İki Tanık var Biri dilim bir kalemim olanı biteni sindirdim yeter bana kendi derdim...(İki Tanık) 33 - Kanadı olsa hain kedinin soyu kururdu serçelerin(İki Tanık)
34 - Çin ipeği Giysen Dahi senin değerin eşşek kılı(İki Tanık)
35 - Hayat eli sopalı bir öğretmen (Gördüklerime İnanmam Gerek)
36 - Kendini iyi bilen kötülere ne yararki benim iyiliğim.(Gördüklerime İnanmam Gerek)
37 - Yağmuru kara çeviren hava,kolaysa çık ulan burası çorak ova.(Gördüklerime İnanmam Gerek) 38 - Vicdan bir güneş gibi,parladıkça ısınır için.(Düşersem Yanarım)
39 - Donuk bir surat bekle gelir bir gün beklediğin murad.(Düşersem Yanarım)
40 - Bazılarına gül dikenicesine batar rahat,nefret edercesine yaşar hayat,buyur mezara yat!...(Düşersem Yanarım)
41 - Sessizliktir içinden geçirdiklerimin sedâsı,duymakta olduğun engin sözler derin denizlerimin dalgası.(Düşersem Yanarım)
42 - Bak bataklıklar üzeri ne kadar da parlak bakta gör burdan her tarafta güzel yüzlü tuzak (Düşersem Yanarım)
43 - Gözler ayrı düşeni dudaklar cümleden düşürdüler düşenin dostu olmadı hiç.(Düşersem Yanarım) 44 - Düşenin dostu olmaz bunu böylece bildim inanmasam olmaz(Düşersem Yanarım)
45 - Eğer düşman yoksa bil ki savaş olmaz şehvet edilinen şu zevkler kolay solmaz.(Dessas)
46 - Ekmek elden su göldense tasaya yer kaLmaz.(Dessas)
47 - kilidi kırmadıkça sırrın kaPısı açıLamaz.Rabb'im emri verse inan taş üstünde taş kaLmaz.(Dessas)
48 - Yalanın ömrü tez biter mumlar yatsı sonuna ışıyamaz.(Dessas)
49 - Aklım Dünya limanına demir atmışsa gemin girdaptan kurtulmaz.(Dessas)
50 - Sagopa cesaretinin bir kısmını zulada saklar,yanan ışıklarımı kaplayacak kadar karanlığım var.(Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım)
51 - Bir kulaç daha atsam karadayım,beni hiç böyle bir denize dalmadım üzerimde pantalonum artı ayakkabılarım,ha gayret!...(Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım)
Sagopa kajmer Kimdir: http://tr.wikipedia.org/wiki/Sagopa_Kajmer

Post a Comment

kuvvetmiraj

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript devre dışı bırakTüm Widget See için lütfen JavaScript'i etkinleştirin